Benvid@s a Auladiver, o blog de Pedagoxía Terapéutica do CEIP A Rúa (Cangas), un espazo aberto e dinámico que aposta polo valor da diversidade.

miércoles, 27 de marzo de 2013

A gimcana das palabras

Unha vez formados os grupos coa Cor do Silencio, continuamos traballando os Dereitos Humanos cunha actividade que xa fixeramos fai dous cursos. Está adaptada da Gran Proba das Cores dos Materiais para a Educación en Dereitos Humanos de Amnistía Internacional. O seu obxectivo é que tomen conciencia da diferenza de oportunidades que existe entre as persoas.
Cada grupo debe realizar tres probas pero, "misteriosamente",  non todos se enfrentan ao xogo en igualdade de condicións. Para uns será extremadamente sinxelo, para outros moi dificultoso e para os terceiros totalmente imposible. Todos experimentan as tres situacións, así que o resultado é o empate.
Na posta en común chegan a conclusión de que non todos temos as mesmas oportunidades de partida e que por iso hai que seguir loitando polos Dereitos Humanos.

Así o viviron Agustín e Juan:

"El pasado 12 de diciembre, los de 6º hicimos una actividad muy divertida en la que participó toda la clase, dividida en grupos de ocho personas. En cada grupo tuvimos que elegir un portavoz y a una persona distinta para escribir las respuestas (secretario/a).
El portavoz tenía que recoger unos mini pergaminos donde estaban escritas unas pruebas.
En la primera, teníamos que buscar varias palabras en el diccionario, pero había alguna por el medio inventada.
La segunda consistía en adivinar una frase, que era: Buzón de Convivencia.
Y en la tercera había que representar una escena con gestos y sin palabras.
A cada grupo, una de las pruebas le resultaba imposible, otra era complicada y la otra facilísima."

Incluímos  a continuación os vídeos da terceira proba:


 Miles de grans de area desintégranse na praia de Rodeira



A retransmisión da proba dos 200 m lisos nos Xogos Olímpicos de Londres



Unha persoa atópase mal no cine e a xente que está alí acude a axudala

No hay comentarios:

Publicar un comentario